czwartek, 31 października 2013

People Help The People.

Sketch by me / original art by orpheelin (deviantArt)

Trochę się działo w ostatnim czasie.
Wczoraj odbył się pogrzeb mojego przyrodniego brata. Chyba nie ma potrzeby rozpisywania się w tym temacie...
---

I znowu wpadłam w totalną nostalgię, pojęcia nie mam czy to wina braku treningów, masy nauki, a może zbliżającej się nieuchronnie zimy. Powracają momenty, że rzucam wszystkie lekcje, naukę i znowu non stop rysuję. Ech, potem za nic nie mogę oderwać się od kartek ;_;'
Za tydzień planuję jechać do Warszawy :) W piątek może uda mi się wyrwać na maraton "Thor'a" w Cinema City. Loooki! Haha, muszę w końcu podjąć próbę narysowania go.
 Nie idę na studniówkę, huh. Uprzedzam pytania - jako jedyna dziewczyna z klasy (bo nie idzie jeszcze jeden chłopak xd). Nie żałuję i znając życie żałować nie będę. fakt, że kiedyś chciałam na nią iść, ale kurde...z kimś. Z czasem po prostu uznałam, że wolę spasować.


Rin Okumura - Ao No Exorcist

Dzisiaj spędziłam jakieś 3-4 godziny w stajni, czyściłam ogłowia (zresztą jutro muszę to dokończyć), a potem wsiadłam na Marusia. Jak zwykle musiał się z początku wyszaleć, mały urwis :P Ale po około 20 minutach, gdy porobiliśmy wolty, serpentyny zaczęłam z nim ćwiczyć spokojne zagalopowanie z wolnego kłusa. Szło super! Chyba wreszcie trochę odpoczęłam psychicznie dzięki niemu ^^ Jutro prawdopodobnie wsiadam na Saluta, nareszcie! :DDD 
No to tak, niby była świetna pogoda przez cały dzień - słońce, brak wiatru, ale chyba coś mnie bierze X.x Od powrotu z koni non stop boli mnie głowa, jestem zakatarzona jak nigdy. Ach, zapomniałam dodać, że muszę wkoło latać dom-dwór, bo rodzice wyjechali i wracają w sobotę wieczorem. A gdy trzeba zająć się palącym kominkiem, trzema psami, zgrabieniem liści w ogródku to jest niestety szansa na przeziębienie się.
Muszę zaraz znowu brać się do nauki biologii i chemii. Ughh, chyba nic więcej nie napiszę, głowa boli mnie tak bardzo, że nie zdziwię się jak skończę w łóżku z lekami przeciwbólowymi ;_____;
Myślę, że do następnego postu uzyskam jakiekolwiek moje zdjęcia z treningów, wtedy coś wstawię :)

I na dokładkę: 




My first sketch of elephant / based on photography by Morkel Erasmus



~ Give me a friesian horse u.u

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz